Eerste week in Sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Sten Cornelissen - WaarBenJij.nu Eerste week in Sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Sten Cornelissen - WaarBenJij.nu

Eerste week in Sheffield

Door: Sten Cornelissen

Blijf op de hoogte en volg Sten

20 November 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

De eerste week in Sheffield ging als volgt.

Op de eerste dag hebben we kennis gemaakt met de school waar we de aankomende 2 weken verblijven we zijn ook al in 3 groepen ingedeeld onder alle studenten en met dat groepje ga je de komende 2 weken alle activiteiten doen.

We hebben op de school de wifi gekregen en verder kregen we een sportles wat heel erg leuk was en daarna door de begeleider van het groepje de afsluiting.

De volgende dag begonnen we met een theorie les was ook heel interessant en verder gingen we buiten wat activiteiten doen en afsluiten met een soort speurtocht.

We zijn de volgende dag naar chesterfield college gegaan om daar verschillende activiteiten te doen op gebied van praktijk en heb het daar heel leuk gehad en veel dingen geleerd.

Volgende dag kregen we een speech van oud wereldkampioen boksen Johnny Nelson het was een hele interessante speech en heeft mij en meerdere leerlingen motivatie gegeven om ons doel te bereiken op gebied van sport.

Als afsluiting hebben we een voetbal competitie gehad bij het Sheffield college.

De laatste dag van de week zijn we naar de boks gym gegaan genaamd Ingle gym en het was een leuke ervaring ook omdat ik zelf onder een vechtsport zit dus ik vond dat wel het leukste van de hele week.

Dat was de eerste week in Sheffield nu lekker rusten in het weekend!